Alles voor jouw

Alles voor jouw

Pagina's

vrijdag 10 juli 2015

Helaas pindakaas



Zoals de titel al zegt helaas pindakaas de eerste IUI is niet gelukt. Na 3 dagen "overtijd" te zijn geweest en me zelf helemaal gek te hebben gemaakt met de "kwaaltjes" die ik had kwam toch  gister echt het bloedsirieus kutprobleem( haha zoekend naar een leukere benaming kwam ik deze tegen) om de hoek kijken. 
Omdat hij niet echt begon zoals normaal toch even de gyn gebeld en die zei test eerst even voor de zekerheid is deze negatief dan mag je gewoon op dag 3 weer beginnen met Clomid en gaan we voor IUI #2. 

Ik baal als een stekker en ben gister ook erg verdrietig geweest.. ook dit had meerdere redenen en waren ook klein beetje traantjes van geluk en trots. Gister is mijn beste vriendin bevallen van een prachtige zoon genaamd Misha Tristan <3 ik ben in de wolken voor hun maar ook verdrietig voor mij want ik wil ook graag een echt gezinnetje.. Morgen ga ik even heerlijk knuffelen met mijn nieuwe neefje! Gister was het ook 14 jaar geleden dat mijn oma is overleden die mij heel dierbaar was en van wie een medium mij verteld heeft dat die wel aangeeft wanneer het mijn tijd is. Ik was gister ook best in de war, wat is de rede dat uitgerekend gister mijn neefje geboren word op die dag.. wat wil ze zeggen of is het een steuntje in de rug om die zwaar emotionele dag voor mij iets makkelijker te maken.... ik weet het niet en heb er gister veel aangedacht, daar ben ik mee gestopt en ben mijn lichaam aan het klaar maken voor de volgende behandeling.


Liefs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten