Alles voor jouw

Alles voor jouw

Pagina's

woensdag 22 juli 2015

Van koekblik Naar directeuren bak


Het moest er maar eens van komen, mijn kleine rode tuttie moest op een punt toch echt verruild worden voor een gezins wagen en wij vonden dat de tijd nu daar was.
Met pijn in mijn hartje schrijf ik dit want mijn rode duivelinnetje heeft ons 8 jaar trouwe dienst bewezen en nooit laten staan toch echt verlaten. Maar nu we toch zo in de buurt komen van het stichten van een gezin vonden we het tijd worden om haar over te dragen aan een ander. We gingen op zoek en vonden binnen een dag ons nieuwe monster een echte hengst wat een knappe vent hihi. Nu hebben we ruimte genoeg voor alle spulletjes en troepjes die we ooit hoppen te mogen mee zeulen. De achter bank is toch nog erg stil.

Zaterdag 18 juli. Cyclus dag 10
Vandaag weer een nieuwe echo om te kijken wat deze ronde clomid heeft gedaan. nou met mij zelf vrij veel want wat ben ik beroerd geweest. ik neem elk kwaaltje voor lief maar na afgelopen woensdag ben ik de opvliegers toch wel zat. 80 stuks in 1 dag is toch wel wat te veel, elk kwartier kreeg ik een aanval en wilde ik alles uit doen ze heet en nog geen 5 min later had ik het weer steen koud... het hoort er bij i know maar toch bah... eenmaal bij de arts zag hij 6 beginnende eitjes waar van 1, 11,5 mm was en mijn slijmvlies was 6mm hij was te vrede maar ik teleurgesteld want vorige ronden waren het er op dag 9 al 2 goeie waar van 1 12mm was. maar goed geen man overboord op naar de volgende echo.

Dinsdag 21 juli cyclus dag 13
Vanmorgen weer een echo spannend..... Hij zag er nog maar 1 die zaterdag 11,5 was was nu 15,5 maar voor de rest zat er niks meer. WAT??? nou zeg ik weet we hebben we net als bij de zwemmers maar 1 nodig maar het verkleind de kans aanzienlijk dat vond ik even slikken wel was mijn slijmvlies 7,5 mm dus dat was goed. grrrr zo ziek van die stomme clomid en maar 1 eitje.

Gonal-F
Omdat ik zo ziek ben van deze ronde clomid gaan we indien nodig over naar gonal-f bij de volgende ronden, we hebben de prik instructies gehad en hopen dat deze bij werkingen anders/minder zijn al is gonal-f natuurlijk een zwaarder hormoon.

Zaterdag hopen we voor nieuwe ronde IUI te gaan en maandag gaan wij heerlijk een midweekje weg met ons vrienden even genieten en hopelijk gaat de wacht weken daar door ietjes sneller :)

Liefs van ons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten