Alles voor jouw

Alles voor jouw

Pagina's

donderdag 10 september 2015

IUI #3

Op 24 augstus was het weer zover iui #3 vond plaats, wat een hel was dat zeg. De arts was gehaast en niet vriendelijk en kon ons ook nog eens niet vertellen wat deze keer de zaad kwaliteit van manlief was. Ik zou de volgende dag wel gebeld worden dan wisten ze het wel.

ik werd inderdaad gebeld, mijn eigen arts was totaal niet te spreken deze keer het waren er na de wassing maar 1 miljoen. Oef dat kwam even hard aan want ik zag deze kans als gedoemd en we spraken al over eerder starten met ivf.

5 oktober zouden we ons eerste echte gesprek hebben over ivf en de voorlichting in amsterdam. ik leefde daar al naar toe ook omdat ik een opleiding ging starten in september.

ik Teste mijn tigger/pregnyl en die verdween na 8 dagen toch bleef ik door testen.....

liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten