Alles voor jouw

Alles voor jouw

Pagina's

donderdag 10 september 2015

Huh, Wat, Hoe, echt waar?

ja allemaal jullie lezen het goed ik ben zwanger, ik type dit ook met onwijs veel ongeloof en lichtelijke angst maar laten we beginnen waar het begon voor ons.

zoals jullie in mijn iui #3 hebben kunnen lezen bleef ik testen na dat mijn pregnyl verdwenen was. Dag 10 na pregnyl/ 2 dagen voor NOD: ik testen in de ochtend en deze bleef omo wit dus ik dacht oke prima niks loos we gaan gewoon door voor ivf. Maar mijn kleine nichtje was hier en daar door had ik de test weg gelegd en niet meer naar gekeken. in de middag zag ik hem liggen en bedacht ik me oh die moet in de prullenbak. HUH is dat serieus een 2de streepje, vast "indroog" streepje ofzo. toch manlief kruidvat testen laten halen voor de volgende ochtend.

Dag 11/ Dag voor NOD: ik in de ochtend naar de wc om zoals zovaak in een potje te piesen en zoon gehate test te doen. ik deed wat er op de verpakkingen stond (1 van action en 1 van kruidvat) en ik legde ze even aan de kant, WAT zijn dat op alle twee nou een 2de streepje? ik wist niet wat ik zag maar ja hoor ook manlief zag de streepjes. Die middag kwam mijn vader langs met een clear blue test die geloofde de andere testen niet, deze deed ik en na de 3 oh zo spannende minuten sloeg ook tegen ZWANGER 1-2 WEKEN uit. wat een blijdschap op dat moment.

Dag 12/ NOD: toch nog maar eens testen en ja hoor ook deze was positief en donkerder dan gister.

Dag 13/ 1 dag over tijd: Ja hoor weer positief en nog donkerder, nou zo kan ik nog wel even door gaan want ik heb me gek getest deze week (schaam rood op de wangen)

Dinsdag heb ik bloed laten prikken en woensdag kreeg ik de uitslag van mijn hcg. Die was 256 of 265 ik heb het niet goed opgeslagen. het enige wat ik hoorde was ja hoor mvr groothedde u ben ZWANGER en de hcg ziet er prima uit. hij moet zijn tussen 5 en 426 ik was teleurgesteld maar hallo hij moet er tussen zitten muppet bedankt ik me nu haha.

Veel krampen maken me toch wel onzeker, maar alle andere kwaaltjes lees: misselijk heel erg misselijk, pijnlijke borsten zo er dat ik niet kan slapen en ze de hele dag voel, opgezette darmen + geen ontlasting en niet te vergeten geen bloed. oh wat neem ik deze rottige kwaaltjes voor lief want na 8 jaar en 3 behandelingen (ja i know is snel) word ik gewoon echt mama wauwie....

28ste september hebben we onze eerste echo maar nu zal ik wekelijks op mijn blog updates posten over dit wonderlijke avontuur.

liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten