Alles voor jouw

Alles voor jouw

Pagina's

dinsdag 9 juni 2015

Wachten duurt lang




Eindelijk beetje over de schok heen dat we nog even moet wachten, begon het volgende wacht moment... Mijn periode begint maar niet vandaag (8 juni) ben ik maar liefst 12 dagen verder en er gebeurt weinig, vorige week al gebeld met de GYN maar die verzocht mij om nog een week langer te wachten ook omdat de zwangerschaptesten die ik deed negatief waren. Omdat dit zou betekenen dat we nog eens langer moesten wachten en dat onze vakantie met vrienden ook nog eens roet in het eten zou gaan gooien, wat zou betekenen nog eens een maand overslaan en als het even tegen zit ook augustus nog overslaan, dat kwam even hard aan en ik was het ook erg van ondersteboven.

Vandaag toch nog eens contact gezocht met de GYN, hopelijk kunnen ze me helpen en als het allemaal een beetje mee zit kan ik toch deze ronde nog mee doen en de eerste IUI behandeling starten over 2 weken... wat zou dat fijn zijn. Je weet nooit hoe lang het allemaal nog kan duren maar de eerste stappen zijn gezet en we staan er helemaal open voor.

Manlief is al een paar dagen weg en het valt me deze keer sowieso erg zwaar gelukkig heb ik veel leuke dingen gepland om alles een beetje te kunnen loslaten en niet de hele dag maar loop te malen over het beginnen van mijn periode en de behandelingen en niet te vergeten het krijgen van het oh ze gewenste wondertje.

liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten